Monochromatic Kaart

Ik heb deze kaart gemaakt om meedoen met Penny Black wedstrijd  . Bij deze kaart had ik niet alleen Penny Black stempel maar ook stempel van Cuddly Budlly  en Magnolia  ( daar door kan niet meedoen ) Daarom zet ik deze kaart op bij mijn blog . 

Ik heb al een kaart gemaakt voor een wedstrijd  bij Penny Black gestuurt .

Ik heb nog nooit zo`n kaart gemaakt .  Maar achteraf vond ik wel leuk om te maken .

De stempel die ik had gebruik zijn : 40-062 Hello Dear [ cling rubberstamp] ; 3357 E Invite [ bloemen op de witte cardstock ] ; 30-034 Teddy & Company [ clearstamps set / de tekst ]

Ingekleur met copic marker C 0 ,1 2 ,3 , 5 .

De randjes bewerkt met spons en zwart dye inkt.

No comments yet

Geef een reactie

