Jongen Kaart

Ik heb geen digital camera , daarom al mijn kaarten werd gescan via scaner. Deze is de voor kant van de kaart. Het is een springkaart.

Alle onder  zijde kant van de kaart had ik 6 stukjes 3 hokje gepons en geplak om te versieren.

Deze is de achterkant dat ik heb bewerk om klene note te schrijven.

Materiaal :

-Destempel  : De strand  achtergrond is van Magnolia stempel.

                        De Jongen is van Hanglar-Stanglar stempel.

                        De schelpen zijn van Hero Arts stempel.

Alle afdruk zijn met copic ingekleur behalve de schelpen .

Voor haar : E 77 , 74 , 71.

Voor kleren : Y 11, 15 , 17.

                        B 29 , 26 , 24 , 23 ,21 .

Sokken : E 53 , 13 , 99.

Schoenen : C 5 , 3 , 2 , 1 , 0 .

Ik heb de achtergrond ge-experiment met kleuren . Dus Je kan zelf bepaalden hoe je de kleur aanbrengen .

Ik heb de schelpen afdruk  met zwart pigment inkt gestempel en embossing poeder gebruikt.

Inkleuren met Tombow stiften ( je kan deze stift bij Posthumus winkel in Amsterdam kopen) . Uit knippen en als 3D bewerkt.

No comments yet

Geef een reactie

